Radyofrekans| Md Clinic| Mersin|Venüs Legacy| Fiyatları|Mersin |
Radyofrekans

VENUS LEGACY

Yüz, boyun ve vücutta cilt sıkılaştırma ve cerrahi olmayan vücut biçimlendirme yöntemidir.

Bu sistem Radyo Frekans enerjisinin dezavantajlarından kaçınmayı fırsat bilirken ,avantajlarından faydalanmayı maksimum hale getirmiştir.

Cilt sıkılaştırma ve selülit üzerinde olan iyileştirme sonucu ilk seanstan itibaren gözlenir.

VAKUMLU RADYOFREKANS TEKNOLOJİSİNİN YARARLARI

- Tedavi tamamen ağrısızdır
-Vakumlu Radyofrekans teknolojisi ,radyo frekans enerjisini direk olarak tedavi edilen bölgeye gönderir. Bunun için ise diğer radyo frekans sistemlerine nazaran daha az enerjiye ihtiyaç duyar , bu nedenle kişi acıyı hissetmez.
- Hem yüzeysel hem de derin yağ tabakalarının tedavisi: Vakumlu Radyofrekansteknolojisi farklı yağ dokularında değişik enerji odaklanmasına ulaşmak için akım ve polariteyi değiştirip tedavi elektrotlarını kontrol etmek için çok teferruatlı algoritmalar kullanır. Bundan dolayıdır ki görsel klinik sonuçlarına ilk tedaviden itibaren ulaşılır.
- Yağ dokularını seçerek ısıtır –Vakumlu Radyofrekans teknolojisi, enerjiyi yağ dokularına yönlendirir , diğer dokulara gitmesini önler. Bundan dolayı daha iyi klinik sonuçlar elde ediliir.
- Cildi soğutmak ya da soğutucu aplikatör gerekmez
– Vakumlu Radyofrekans 'in şekli ve sofistike kontrol algoritması cildin ve aplikatörün ısıtılmasına ihtiyaç bırakmaz. Böylece daha etkili tedaviyi daha az zamanda alırız.
- Daha az tedavi seansı – Vakumlu Radyofrekans teknoloji daha hızlı ve iyi sonuçlar elde etmeye odaklanan enerji yayar.
- Işık teknolojisi gerekmez – bütün cilt tipi ve rengine uygundur.

NASIL ÇALIŞIR ?

Vakumlu Radyofrekans teknolojisi sarkık dokular ve en önemlisi cildin daha derinindeki yağ dokularında yapısal ve görsel değişiklik sağlar. Böylece metabolizmada artış olur ve inatçı,sert ve lokalize yağ ve selüliti atmakta zorluk yaşanan yağ hücrelerinden sıvı yağ atılır. Buna paralel olarak, ısınan yağ hücreleri kolajeni ısıtmaya devam eder. Kolajen ısınır ve hareketlenir, anında bir kontraksiyon oluşturur, yeni kolajen oluşumunu destekleyerek derin cilt katmanları yeniden şekillenir ve cilt sıkılaşır. Bu tedavi ,Vakumlu Radyofrekans enerjisini derin ve yüzeysel cilt tabakalarına eş zamanlı bir anda gönderir ve sadece semptomlara değil problemin köküne iner.

YÜZ KONTURU VE CİLT SIKILAŞTIRMA

Vakumlu Radyofrekans tedavilerini sağlıklı dokulara zarar vermeden sabkütanüs katman ile dermisin derinine kadar RF enerjisinin nüfuzunu sağlar. Yağ hücreleri ve bu hücreleri çevreleyen kolajen liflerini en yüksek direnç ile ısıtır.Fibroblast aktivitesinin artması,kolajen kontraksiyonu ve yeni kolajen ve dermal matriks proteinlerinin yeniden şekillenmesi ile rejenerasyon oluşur.

Cildin elastik lifleri, kolajeni ve elastini , fibroblast adı verilen bir hücre tarafından üretilir. Bunlar küçüldüğü için kolajen lifleri anında bir sıkı cilt (anında sonuç) vererek yakınlaşır. Kolajen şekillenmesi ve rejenerasyonu ile uzun süreli sonuçlara ulaşılır. Bütün cilt tipleri için ,kolajeni rejenere etme,cildi sıkılaştırma ,tonlama ve sarkık cildi düzeltmek için klinik olarak kanıtlanmıştır. Vakumlu Radyofrekans tedavileri yüz, boyun ve kollarınızın cildini hassas ve etkili bir şekilde sıkılaştırır.

Vakumlu Radyofrekans teknolojisi cildin soğutulma ihtiyacını elimine eder. Böylece hedeflenen hücrelere gerekli ısı verilir ve hatta daha hızlı sonuçlara ulaşılır ,ve en sonunda ilk tedaviden itibaren görsel sonuçlara anında ulaşılarak güvenli bir tedavi sağlar.

VAKUMLU RADYOFREKANS YÜZ KONTURU VE CİLT SIKILAŞTIRMA TEDAVİLERİ NASIL İŞLER?

Cildimiz zamanla yaşlanır ve sürekli dış etkenlere maruz kalır. Bundan dolayı bağ dokuda kırılmalar oluşur ve kırışıklık ve yaşlanma belirtileri ortaya çıkar.
Vakumlu Radyofrekans enerjisi ,Kolajen liflerinin biriktiği bölgelerde Ekstra Selüler Matriks ve cilt dokularına ısı nüfuzu yapar. Lokal ısınma kolajen liflerinin anında kontraksiyonunu sağlar ve aynı zamanda Fibroblast metabolizmasını artırır. Böylece yeni Kolajen ve Elastin liflerinin üretimini hızlandırır. Kolajen ve Elastin liflerinin kontraksiyonu ve rejenerasyonu cilt katmanlarını sıkılaştırır ve daha pürüzsüz,daha sağlıklı ve daha genç bir cilt görünümü sağlar.

VÜCUT ŞEKİLLENDİRME VE SELÜLİT AZALTMA

Selülit deri altına depolanan yağ değişimidir, çukur ya da dalga olarak meydana çıkar.Bayanların birçoğunda vardır. Aslında araştırmalar göstermiştir ki 18 yaşın üstündeki bayanların %80 'inde az ya da çok seviyede selülit vardır.

Çukur ya da dalgalı cilt genel olarak kalça,baldır ve karında bulunur. Bu özel bölgelerdeki yağ dokularının odaklanarak ısıtılması , sıvılaşan yağın ısıtılan dokulardan atılmasını artırır.

Vakumlu Radyofrekans'ın eşsiz konfigürasyonu cilt altındaki metabolizma ve yağ sıvısının salgısında artış olan yağ dokularını, etrafında bulanan diğer dokulara zarar vermeden ısıtır.Bununla birlikte , derin ve yüzeysel yağ tabakalarını eşzamanlı olarak ısıtır , bunu yaparken de mono-polar RF ve bi-polar RF dual etkisini tek bir aplikatörde birleştirir.

TEDAVİNİN SONU VE SIVI YAĞIN ATILMASINDAN SONRA YAĞ HÜCRELERİ KÜÇÜLÜR, SELÜLİTİN GÖRÜNÜMÜNÜ ELİMİNE EDEREK VEYA AZALTARAK CİLDİN GÖRÜNÜMÜNÜ ORJİNAL HALİNE YAKLAŞTIRIR.

Kimlere uygulanamaz?

Tedavi edilmeyen ya da edilemeyen hastalıklar (Parkinson,ms,epilepsi,kanser-cilt kanseri vb.), hamilelik,kalp pili olanlar ve vücudunda büyük metal protez bulunanlara uygulanamaz.