LPG Lift 6 | Yüz Gençleştirme | MD Clinic | Mersin
LPG Lift6 Yüz Germe

Selülit tedavi ve vücut şekillendirme cihazı olan LPG Endermologie cihazının Fransız üreticileri, uzun yıllar süren çalışmaları sonucunda doğal yüz germe ve yüz gençleştirme tedavisinde kullanılan LPG Lift 6 Cosmecanique isimli cihazı piyasaya sürdüler.

LPG Lift 6 Cosmecanique nedir?

Bu cihaz klinik olarak ve fotoğrafik çalışmalarla doğal yüz germe, antiaging ve yüz gençleştirmedeki etkinliği kanıtlanmış yeni bir teknololojidir. Tıpkı kas gibi bağ dokusunun da çalıştırılmaya ve egzersize ihtiyacı vardır ve LPG Lift 6 Cosmecanique bu anlamda bunu yapabilecek tek cihazdır. Beş adet spesifik tedavi başlığı vardır ve bunlar farklı boyutlarda flap içerirler. Çok düşük vakum ile cilt bu flapların arasına alınır ve flapların hareketleri ile cilt üzerindeki tedavi edici etkiler sağlanır .

LPG LİFT Yüz ve Boyunda hangi amaçla kullanılır?

- Cilt kırışıklıklarını ve yüz çizgilerini azaltır
- Cilt elastikiyetini artırır
- Yüz hatlarını şekillendirir
- Cilt sıkılığını ve tonusunu artırır
- Ciltteki çukurlukları düzleştirir (sivilce izleri gibi)
- Cilt yapısını ve kumaşını düzeltir
- Cilde parlak ve taze bir görünüm kazandırır

Cilt yaşlanması üzerindeki etki mekanizması nedir?

Deri yaşlanmasında intrensek (içsel) ve ekstrensek (dışsal) olmak üzere iki ana süreç vardır. İçsel süreç kişinin genetik alt yapısının belirteci olup, kronolojik yaşa bağlı olarak gelişmektedir,kaçınılmazdır. Dışsal yaşlanma ise sigara, aşırı alkol, kötü beslenme, güneş ışınları ve hava kirliliği gibi olumsuz çevresel faktörlere bağlı gelişir.Erken yaşlanma tanımı dışsal yaşlanmayı tarif eder ve bu tür yaşlanmanın %80?inin ultraviyoleye bağlı olduğu bildirilmiştir. Fotoyaşlanma gösteren ciltte kollajen lifleri parçalanır, kalınlaşır ve çözünebilirliği azalır.

Fibroblastlar kollajen, elastin, retikülin fibrilleri ve yapısal proteoglikan ile glikoprotein salgılayan hücrelerdir.Böylece dermisin yapısını, dayanıklılık ve elastisitesini sağlayan fibroblastlar iyi bir cilt kalitesi için çok önemli rol oynarlar.İnsanlar hayat boyunca kendisini en fazla 50-100 kere yenileyebilen belirli sayıdaki fibroblast ile doğarlar. Yaşlanma sürecinde bu hücreler tembelleşir ve üretim kapasitelerinin devamı için tedavi ve uyarıya ihtiyaçları vardır. LPG Lift 6 Cosmecanique mekanik etkilerinin yanısıra fibroblastları aktive ederek cildin gençleşmesini sağlar.

Kaç seans uygulanır, seans süresi ve aralıkları nelerdir?

Haftada 2 seans olmak üzere yaklaşık 12-15 seans uygulanır. Her seans 30 dakika sürer.

Etkisi ne zaman başlar, sonuçlar kalıcımıdır?

İlk seanslardan itibaren kişi yüz ve boyun bölgesindeki değişiklikleri farkeder.Cildin dermal yapısındaki düzelme, tedavi sonlandırıldıktan sonra bile 2 ay boyunca artarak devam eder. 12-15 seanslık tedavi kürünü takiben her ay 1 seans uygulandığında etkileri kalıcı olur.Unutmayalım ki tedavi bitse de yaşlılık süreci devam etmektedir. Yaşlanma sürecinin önüne geçebilmek için idame uygulamalar (ayda bir kez) gereklidir.

Başka tedavilerle birlikte kullanılabilir mi?

Evet, Clinic'de LPG Lift 6 Cosmecanique doktor kontrolünde Elipse ile skin rejuvenasyon,Oxy life ile Oksijen Terapi, kimyasal peeling, botox ve medikal cilt bakımları ile birlikte kombine olarak kullanılmaktadır.

Kimlerde kullanılmamalıdır?

LPG Lift 6 Cosmecanique erkek ve kadınlarda her yaşta uygulanabilir ve son derece güvenlidir, herhangi bir komplikasyonu yoktur. Ancak enflamasyon, güneş yanığı, cilt enfeksiyonu ve hastalığı (herpes, psöriazis, egzema gibi) olanlarda, pıhtılaşmayı önleyici ilaç kullananlarda ve yeni yüz ameliyatı olmuş kişilerde kullanılmaz.