Karboksiterapi | Bölgesel İncelme | Selülit Tedavisi | Mersin
Karboksiterapi

Karboksiterapi, deri içi ve deri altına özel bir cihazla doğrudan saf karbondioksit gazı verilmesi yöntemidir.İlk olarak 1932 yılında Fransa'da tıkanan atar damar hastalıklarının tedavisinde kullanılmıştır. 1993 yılından itibaren selülit tedavisinde başarıyla uygulanmaktadır. Karbondioksit oksijene göre 20 kat daha hızlı dağılan bir gazdır. Uygulama sonrası bölgeye çevre dokulardan daha fazla oksijen gelir ve dolaşım hızlanır. Karbondioksit hızla uzaklaştırılır. Yağ yakımı artar.

Kullanıldığı Yerler:

1- Selülit ve bölgesel yağlanmaların tedavisinde tek başına veya kombine olarak.
2- Kırışıklık, deri sarkmaları, elastikiyet kayıpları ve çatlak tedavisinde.
3- Sedef hastalığında,
4- Atar ve toplardamar dolaşım bozukluklarında.
5- Venöz ülserlerde.
6- Empotans tedavisinde

Yan Etkileri Nelerdir?

1- Hafif bir ağrı.
2- Nadiren bir kaç saat süren deri altında çıtırdama sesi

Kullanılmaması Gereken Yerler?

1- Akut miyokard infarktüsü.
2- Akut tromboembolik bozukluklar
3- Akut böbrek yetmezliği.
4- Kangren

Uygulama süresi 15-20 dakikadır. Haftada bir veya iki kez olarak seanslar halindedir. Ortalama 15-20 seans uygulamak gerekir. 5. seanstan sonra ciltte farkedilir biçimde, sağlıklı olma gözlenir. 10. seanstan itibaren deri altı dokusu daha sıkı hissedilecektir.

Beraberinde mezoterapi,pressoterapi elektroterapi desteği tedavinin başarısını artırmaktadır.