Medikal Masaj | MD Clinic | Mersin

- Selüliti iyileştirir
- Kan dolaşımını düzenler
- Kasları gevşetir
- Lenf sistemini harekete geçirerek atık maddelerin boşaltımını hızlandırır
- Baş, boyun, sırt, bel, siyatik, romatizma ve spor sonrası ağrılarınızı giderir.
- Kan dolaşımınızı düzenler.
- Stresinizi yok eder.
- Kaslarınızı ve cildinizi diri tutar.
- Sizi zinde huzurlu ve mutlu bir insan yapar.

REFLEKS ZONE TERAPİ

Ayak tabanına ve el ayalarına, refleks noktalarını uyarmak için yapılan bir masaj türüdür

1- Asıl faydası rahatlatmaktır. Stresi azaltır ve derin bir sakinlik sağlar. Uykusuzluk, huzursuzluk gibi psikolojik sorunların tedavisinde tamamlayıcı tedavi olarak kullanılabilir.
2- Seans anında 7000 civarında sinir uyarılır.
3- Kan dolaşımı hızlanır.
4- Vücudu toksin ve atık maddelerden temizler.
5- Vücut sistemleri arasındaki uyumu sağlar.
6- Vücut enerjisini yeniden canlandırır.
7- Bağışıklık sistemini harekete geçirdiği için, sağlığı korur ve devamını sağlar.
8- Refleksoloji, ayak masajı ve tıbbi tedavi değildir; hastalıklara teşhis koymaz ve tedavi etmez. Fakat pek çok hastalıklarla mücadelede, teşhis ve tedavide olumlu etkileri tespit edilmiştir.

BİTKİSEL YAĞLARLA MASAJ

- Vücut kaslarını güçlendirici ve sıkılaştırıcı vücut (masajları) yapmak gerekir.
- Bütün vücuda uygulanan peeling ve arkasından hoş kokulu yağlarla ödem atıcı cildi canlandırıp elastikiyetini sağlayıcı cildin pürüzsüzleşmesine yardımcı elaletli masajlar.

MASAJ STRESE İYİ GELİR

- Stres bazı görüşlere göre birçok hastalığın esas nedenidir.
- Masaj yardımıyla stresin vücuda verdiği zararlar 3–4 seans ardından kontrol altına alınabilir.
- Haftada bir yaptıracağınız masajın faydaları çok yönlü olacaktır.

MİGREN MASAJI

Migren atağı başlayınca; migrenin şiddetini, alacağınız önlemlerle hafifletebilirsiniz. Beklenen ataktan 3 gün önce mutlaka boyun ve omuz masajı yaptırın, naneli yeşil çay için. Yasaklı gıdalardan uzak durun. Kriz anı için de evinizde kivi ve elma bulundurun.

SELÜLİT MASAJI

Selülitli bir vücuttan kurtulmanın en etkili ve kolay yolu deneyimli ellere masaj yaptırmaktan geçiyor. Selülit masajı, kan ve lenf dolaşımını harekete geçiriyor, vücutta lokal fazlalık ve selülite neden olan toksinlerin vücuttan atılmasını kolaylaştırıyor ve dokuların taze oksijenle dolmasını sağlıyor.

Deri altı kan dolaşımı aktive edildiğinden, dokunun canlanması da sağlanıyor. Antiselülit masajlarımı düzenli olarak uygulanırken (haftada 3 gün 15 seans) sıvı ve yeşilliklerle zenginleştirilmiş bir diyetle birleştirilirse selülit büyük oranda ortadan kayboluyor.

BAŞ AĞRILARINA MASAJ

- Gerginliği azaltır
- Sinüs boşlukları gevşedikçe buralarda sıkışmış olan sıvılar akarak sinüslerin temizlenmesini ve dolayısıyla ağrıların yok olmasını sağlar, ancak bu yavaş bir süreçtir ve birkaç masaj seansını gerektirir.
- Masaj sıkışan sinirlerin gevşemesini sağlayarak ağrıyı giderebilir. - Üst bedendeki kas tutulmaları ve hareketsizlikten kaynaklanan eklem ağrıları
- Sırttaki yumrucuk
- Kronik boyun tutulması
- Baş ağrısı ve migren
- Yüzdeki ağrılar (göz, sinüs, çene vb.)
- Toksin birikimini yok eder

SIRT MASAJI

- Gerginliği azaltır
- Ağrı ve sızıları dindirir
- Huzurlu bir rahatlama sağlar
- Kasları gevşeterek onların neden olduğu acı ve ağrıları hafifletir.