LPG Cellu M6 | Selülit Tedavisi | MD Clinic | Mersin
LPG Selülit Tedavisi
LPG  Selülit Tedavisi

Selülit özellikle kadınlarda görülen ve adiposit adını verdiğimiz derialtı yağ hücre gruplarının kan ve lenfatik dolaşımı bozmasıyla oluşan bir fenomendir. Kan ve lenfatik dolaşımı etkilenen bölgede zaman içerisinde yağ hücre gruplarının arasında oluşan fibrotik bantlar deride çöküntülere ve portakal kabuğu görünümüne neden olmaktadır.

LPG nasıl etki yapmaktadır?

LPG uygulamaya alınan bölgelerde kan dolaşımı ve lenfatik dolaşımı arttırmakta, metabolik atıkların elimi- nisyonuna yardım ederek doku drenajı sağlamakta, mevcut fibroz bantları serbestleştirerek deriye esneklik kazandırmaktadır. LPG uygulaması ile deriden kasa kadar tüm cilt altı dokuların yeniden şekillendirilmesi sağlanır.

LPG endormoloji uygulamaları nasıl yapılmaktadır?

LPG tedavisi, hastaya göre değişen protokol ve programlar seçilerek yapılmaktadır. Uygulama 15 seanstır. Tedavi sırasında her hastaya özel uygulama çorabı giydirilmektedir. LPG endermoloji tedavisi tamamen ağrısız olmasının yanı sıra hastada stres azaltıcı ve rahatlatıcı etkilere sahiptir. Her bir seansta uygulama 40 dakika sürmektedir.

LPG, liposuction ameliyatına alternatif bir tedavi midir?

Liposuction vücut kontur düzeltmesi sağlayan ve yağ hacmini azaltan etkin bir cerrahi yöntemidir. Ancak selüliti ve deri düzensizliklerini tam olarak yok etmez. LPG vücut kontur düzeltmelerinde liposuctiona alternatif bir yöntem olmamakla birlikte liposuction'la kombine edildiğinde daha mükemmel sonuçlar alınmasını sağlar.

LPG spordan daha etkili midir?

Spor, vücut sağlığı için kaçınılmaz önemde olmakla birlikte oluşmuş selüliti yok etmemektedir. En ideal olan LPG endermoloji tedavisi ile birlikte spor kombine edilmesidir.

Sellülitin yeniden oluşmamasında etkilimidir ?

Sonuçlarının kalıcı olması için, kişinin yaşam şeklinin yeniden düzenlemesi gerekmektedir. Sağlıklı beslenme ile düzenli yaşam ve düzenli spor yapılması problemin yeniden oluşmasına izin vermeyecektir.

LPG'nin uygulama alanları nelerdir?

· Selülit tedavisi
· Vücut kontur düzeltmeleri ve lokal inceltmeler
· Sarkık derinin tonus ve elastikiyetini artırma
· Liposuction sonrası iyileşme sürecini hızlandırma ve düzensizlikleri ortadan kaldırma.
. Diğer estetik ameliyatlar sonrası skarların yumuşatılması ve düzensizliklerin giderilmesi
· Spor yaralarmaları
· Fizik tedavi uygulamaları (Fibrozit, tendinit, lumbalji, servikalji...)
· Travma ve yanık sonrası skarlar