Jeetpeel | Cilt Bakımı | Cilt Gençleştirme | | MD Clinic | Mersin
Jeetpeel

Jeetpeel; süpersonik jet akımlarla hızlı, ağrısız, doğal bir medikal cilt bakım yöntemidir. Cildi derinlemesine arındıran, lenf drenajını yapan ve yenileyen  bir teknolojidir. Cildi, derinden güçlendiren bir tedavidir. İlk uygulama yapıldıktan itibaren ciltte, belirgin bir ton açılımı, daha şeffaf ışıltılı ve yumuşak  bir görüntü elde edilir.

LENF DRENAJ NEDİR? NEDEN GEREKLİDİR?

Hücreler arası mesafedeki hücrelerin atmış olduğu zararlı maddeler (hücresel atıklar) hücreler arası mesafeden büyük dolaşıma (venöz kan dolaşımı) katılması işlemidir.  Lenf drenaj etkin bir şekilde uygulanırsa, hücreler arası birikim önlenir, hücrenin oksijen almasını, kan dolaşımının arteriyel seviyede daha fazla faydalı olmasını sağlar.

JETPEEL HANGİ DURUMLARDA UYGULANABİLİR?

Jetpeel her yaş grubunda olan kadın erkek herkese uygulanabilir. Uygulama yapılan durumlardan bazıları şöyle sıralanabilir.

• Temizleme ve Arındırmada

• Cilt detoxu

• Medikal cilt temizliği ve bakımı

• Yüzeyel-orta-derin peeling

• Foto yaşlanma

• Kırışıklık Tedavisi

• Aktif akne ve sivilce problemleri

• Akne skarları

• Melazmalar ve güneş lekeleri

• Derin ve ince çizgilerde antiaging

• Alışkanlıklardan kaynaklanan mimik çizgilenmeleri

• Cilt yenileme ve gençleştirme

• Seboreik dermatit

• Sedef hastalığı

• Ciltteki renk düzensizlikleri

• Açık yara temizliği

• Ameliyat izleri

• Doğum çatlakları

• Yüz, vücut ve saçlı deride iğnesiz mezoterapi

• Medikal lenf drenajı gereken durumlar

• Yüz ve boyun bölgesinde yapılan estetik operasyonlar sonrası

• Saç ekimi sonrası medikal cilt temizliği

JETPEEL UYGULAMASI VÜCUDUN HANGİ BÖLGELERİNE UYGULANABİLİR?

Jetpeel tedavileri daha çok yüze, boyuna ve dekolte alanlara uygulanmaktadır. Bununla birlikte, eller, ayaklar, göğüs, sırt, dirsekler gibi vücutta ihtiyaç gösteren her bölgeye uygulanabilir.

JETPEEL TEKNOLOJİSİNDE UYGULANAN KAÇ ÇEŞİT TEDAVİ VARDIR?

5 farklı tedavi çeşidi vardır.

JetClean

Amacı, cilt temizliği ve detoxunu sağlamaktır.

JetCare

Amacı, ciltteki hafif lekelenmeleri, akne skarlarını, ciltteki kuruluk problemlerini, seboreik dermatit, isilik, kabuklanma gibi problemleri ortadan kaldırmaktır.

JetAcne

Amacı, cilt altındaki akne ve sivilce sorunlarına sebep olan iltihabı tedavi etmeye yöneliktir. Aktif sivilceyi, akneyi ve yağ ifrazatını durdurmak için, açık ve diyabetik yaraları temizlemek için kullanılır.

JetAge

Amacı, derinlemesine cilt temizliği yaparken olgun ciltlerin kırışıklık, ince çizgilenmeler, yaşlılıktan kaynaklanan pigmentasyon gibi probemlerin tedavisi içindir.

JetBody

Amacı, vücudun diğer bölgelerindeki (sırt, eller, ayaklar, göğüs vb.) cilt problemlerini yok etmeye yöneliktir.

JETPEEL UYGULAMASI SONRASINDA OLUŞABİLECEK KOMPLİKASYONLAR NELERDİR?

Uygulamanın hemen sonrasında cilt yüzeyi belirgin pembe bir renk alacaktır. Bu durum maksimum 15 dk-45 dk sürer. Eğer uygulama daha derin yapılmışsa bu durum maksimum 24 saat sürer.

JETPEEL UYGULAMASININ KULLANILMADIĞI DURUMLAR NELERDİR?

Jetpeel teknolojisinin uygulanamadığı durumlar şöyle sıralanabilir.

• Roaccutane kullanımı

• Vitiligo

• Mantar

• Herpes

• Efektif cilt hastalıkları

JETPEEL TEKNOLOJİSİNİ KLASİK UYGULAMALARDAN AYIRAN NEDİR?

Tüm hücresel gelişme ve düzelmenin ana kaynağında su ve oksijen ikilisi vazgeçilmezdir. Bu temel elementlerin Jetpeel ‘in süpersonik infizyon tekniği sayesinde cildin derin tabakalarına iletilmesi, ciltteki düzelmenin daha hızlı olmasını sağlamaktadır. Klasik uygulamalarda ise yapılan işlem cildin yüzeyinde kalacak ve kişiye geçici bir çözüm sağlayacaktır. Jetpeel teknolojisinin uygulama yapılacak kişiye sunduğu en eşsiz özellik suyun ve oksijenin veriliş şeklinin mükemmelliğidir.