Hydrafacial MD | Cilt Yenileme | Akne Tedavisi| Scar Tedavisi| MD Clinic | Mersin
Hydrafacial MD
, Hydrafacial MD
+

HydraFacial MD, Vortex Technology ile ablatif olmayan cilt yenileme teknolojidir. Amerika Birleşik Devletleri'nde yapılan klinik çalışmalar, HydraFacial'ın diğer birçok cilt yenileme yöntemlerine göre daha iyi sonuçlar verdiğini göstermiştir.Hydrafacial MD güneş hasarları ve lekelerini azaltır, cilt renk düzensizlikleri, hiperpigmentasyon kırışıklıklar ve çizgiler, kuru ve nemsiz cilt, yağlı/tıkalı gözenekler ve gözenek büyüklüğünü tedavi eder.

HYDRAFACİAL DİĞERLERİNDEN FARKI NEDİR?

• FDA onaylı tek cilt bakımıdır

• Acısız ve ağrısız bir işlemdir

• Cilt bakım işlemi oldukça hızlıdır, ortalama 30-45 dakika sürer

• Cildi temizleme, soyma, yenileme ve antioksidan maddeler ile bakımın devamını sağlama işlemlerini bir arada yapar

• Medikal cilt bakımı kategorisine girer.

• Yalnızca belli bir sorunun tedavisinde değil, genel cilt temizliği ve bakımı için de kullanılabilir

• Cildi el veya komedonpres kullanmadan ve cilde herhangi bir hasar vermeden derinlemesine temizler bu nedenle diğer cilt temizliği uygulamalarında uygulama sonrası oluşabilen tahrişe yol açmaz

• Her mevsim her tip cilde rahatlıkla uygulanabilir

• Yalnızca sayılı yetkili tedavi merkezlerinde orijinal cihaz bulunmaktadır

• Uygulama sonrası rahatlıkla günlük yaşama devam edilebilir, makyaj yapılabilir.

Hydrafacial uygulamasının bir yaş sınırlaması yoktur. Tüm yaş gruplarında koyu ve açık tenlere rahatlıkla uygulanan bu cilt bakımı, ayrıca hassas ciltlere de uygundur.  Bunun yanında akne problemi olmayan birçok kişi 30 yaşından sonra cilt doğal nemini kaybetmeye başladığında bu gibi cilt bakımlarına ihtiyaç duyarak Hydrafacial ile tanışmıştır.

Sivilce, akne, renk düzensizliği, cilt lekeleri, siyah noktalar, aşırı yağlanma, ince kırışıklıklar ve cilt kuruluğundan şikayetçi olan kişiler Hydrafacial cilt yenileme tedavisini rahatlıkla uygulatabilecekleri gibi, bu problemlerden herhangi birine sahip olmayan kişiler de düzenli  cilt bakımı için tercih edebilirler.

Cilt problemlerinin tedavisinde kullanılan HydraFacial MD,  cilt problemleri, lekeleri, siyah noktaların giderilmesini sağlar.

Bu yöntem ile cilt temizleme, soyma, yenileme, nemlendirme, antioksidan koruma ve  akne tedavisi işlemleri başarı ile yapılır. Her cilt tipine uygun Hydrafacial cilt kırışıklıkları, cilt lekeleri, siyah noktalar, büyük gözenekler, yağlı cilt problemleri ve akne tedavisinde mükemmel sonuçlar almaktayız.

NEDEN HYDRAFACİAL MD

1-Ağrısız ve acısız bir tedavidir.

2-Uygulama süresi 30 dakikadır.

3-Gözle görülür sonuçlar ortaya çıkarır.

4-Her cilt tipi için etkilidir.

5-FDA onaylı Cilt yenileme cihazıdır.

HYDRAFACİAL MD'DE 4 TEKNOLOJİ BİR ARADA;

Vortex-Cleansing
Patentli HydroPeel uç, cildi besleyen madde ve minerallerce zengin özel solüsyon ile nemlendirilerek, gözenekleri derinlemesine temizler cildi yumuşatır; kir, yağ ve ölü hücreleri sökerek cildi arındırır.

HydroPeel Exfoliation
Patentli HydroPeel başlıkta bulunan abrasiv köşeler cildi exfoliate (ölü/kuru derinin dökülmesi işlemi) ederken her geçişte daha iyi sonuçlara ulaşılır. Cilt yenileme işlemi bu başlık ile herhangi bir rahatsızlığa veya acıya sebep olmadan mükemmel sonuçlar elde edilir.

Vortex-Fusion

Eşsiz spiral dizaynı ile Vortex-Fusion, cilt nemlendirici ve besleyici solüsyonları ile antioksidanları cilde iletir. Cildin görünümünü iyileştirirken hiperpigmentasyonu ve yağ problemini çözer, kırışıklıkları giderir.

Vortex-Extraction

Vorteks etkisini kullanan sistem siyah ve beyaz noktaları, yağ birikintisini, fazla sebumu kolayca çıkarır ve emerek ortadan kaldırır, üstelik tamamen acısız ve hızlı bir şekilde!

Islak Elmas Dermabrazyon

Kalınlaşmış ve kaba cilt üzerinde ekstra bir eksfoliasyon (dökülme) etkisi sağlarken aynı zamanda cildi tedavi edici ve zengin içerikli solüsyonlar ile besler. Elmas, peeling (soyma) işlemine yeni bir boyut kazandırmaktadır.

Lenfatik Drenaj

Cildi toksinlerinden arındırır, ödemi atar ve şişliklerin azalmasını sağlar. Lenfatik drenajı sağlarken aynı zamanda kan sirkülasyonunun hızlanmasını sağlar. HydraFacial seanslarından önce işleme hazırlamak amacıyla kullanılmaktadır.

Kırmızı/Mavi LED Işık Terapisi

LED ışık (Light Emitted Diode/Işık Yayan Diyot) enerjisi her tür cilt tipinde terapötik etki yaratmaktadır.

Kırmızı LED diyot ışığı yaşlanmış ve lekelenmiş cilt için kullanırken, mavi LED ışığı ise yağlı ve akne eğilimli ciltlerde kullanıyoruz. Tamamen ağrısız ve konforlu bir tedavi metodudur.

TEDAVİ SONRASI

Bir cilt tedavisi sonrasında, elde edilen sonuçları korumak çok önemlidir. Aylık düzenli olarak yapılan bakımlar, sadece cildinizin görünümünü iyileştirmek için değil, gerçekte genç ve sağlıklı bir cilde sahip olmanız hedeflenerek uygulanmaktadır.